Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


powerbank pineng dah jadi milik gua
Thursday 1 August 2013 | 0 comments
Assalamualaikum.

ingat lagi tak post lepas. kalau tak ingat yang mana tgk sini . dan aku berjaya jugak beli powerbank yang awesome ni beberapa hari lepas.. alhamdulillah barang yg dia post berjaya sampai ke tangan aku. fuhhh dah lama sebenarnya tgu benda ni.

aku beli powerbank 10000 mah warna putih..



nak cerita pasal powerbank ni sikit..

bukanlah aku pakai dah berbulan2 tapi aku dah usyar customer powerbank yang faiz ni jual semua dpt feedback yang positif. so aku rasa confident beli dengan cousin irine nadia ni. dan bertambah aku yakin dia duduk skudai jb. mmg dekat lah kan. kalau rosak aku terus pergi rumah dia mintak warranty. muahaha!

walaupun powerbank ni saiz dia mcm external hard disc tp dia pye berat mmg menyakinkan. tak ringgan dan tak berat. plastic dia pun bukan plastic sembarangan okay. 

buat masa ni, dah 3kali charge guna powerbank ni, still tak habis battery and skg masih 65%. so ada byk lagi kan boleh charge.. bolehlah beraya dengan powerbank ni nanti.. nak amek gambar byk2 time raya pun tak risau lagi..

Terima Kasih TheFaizIbrahim. 









Older Post | Newer Post