Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


MARSHELICIOUS
Monday 20 January 2014 | 0 comments
Assalamualaikum..

Sejak dah mula berniaga kecil kecilan di fakulti lepas, dengan penuh minat nak continue dalam talian pulak. orang cakap business online ni lebih dikenali, yelah sekarang semua maklumat dihujung jari, tak payah susah2 cari itu ini kat surat khabar, magazine dan tv. tapi jangan pulak korang lupa media2 mcm tu. itu pun penting jugak utk kita tahu maklumat selain dari website.. cehh cehh mentang kau blaja psal media -______-"

Marshelicious nama utk bisnes kami. acah2 hipster lah konon (takde kne mengena pun) actually Marshelicious adalah singkatang Marshmallow. first benda yang kitorang jual utk tlg senior. mula tu acah2 jual untuk suka-suka je tapi bila dah mula seronok jual benda tu rasa nak teruskan pulak. tapi,, atas kesibukkan dan kekangan masa,, cewaahh! tak lama pun jual benda tu. dan mungkin akan diteruskan untuk sem akan datang?????? InshaAllah.

bukan itu je okayy,, team marshelicious jugak ada jual benda lain selain dari makanan. macam jubah, tudung halfmoon, shawl dan dress yang cun meletop gedebumm okiesss.. baju muslimah pun ada. semua tu handmade. bukan marshelicious yang design dress tu semua, kitorang cuma ambil tempahan je.










so, kengkawan jemputlah ke facebook kami di SINI ,,dan jangan lupa LIKE page Marshelicious!

follow Instagram kami

Marshelicious




Sebarang pertanyaan / tempahan boleh whatsapp : 0182803225
no tu takboleh call ye. harap maklum. tq


Older Post | Newer Post