Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


aiwevyu
Monday 20 January 2014 | 0 comments


aku tak expect pun semua ni jadi
kau jadi boyfriend aku
aku jadi girlfriend kau
kita sama sama jatuh cinta
kita sama sama share problem macam biasa
padahal dulu, kita cuma kawan biasa.. 

mungkin betul kata orang
bila kita dah kawan dengan orang yang kita sayang tu, hati kita dah sebati
kau kenal baik buruk aku
dan sebaliknya juga aku

dulu
kau dengan aku sama
masing-masing hilang orang yang dia sayang

mula tu aku cuma jadi pendengar yang baik untuk kau
kau share problem kau dengan aku
even kita jauh pun
dan tak sekelas lagi
kita macam rapat
tak macam dulu

sampailah satu hari, bila masing-masing
dah mula sayang
bila masing-masing dah mula rindu
dan bila masing-masing memerlukan
itu ke namanya cinta?

aku pernah acah-acah ada pendirian
takkan pernah jatuh cinta dengan kawan sendiri
lagi lah kawan yang aku kenal dah 3 tahun

tapi, aku sendiri jatuh dengan pendirian aku
entah macam mana aku pun dah mula sayangkan kau
mungkin aku selesa dengan kau

manisnya pada permulaannya
aku harap begitu juga pengakhirannya


Aku Sayangkan Kau, Wahai Lelaki.

Terima Kasih .







Older Post