Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


today.
Tuesday 17 September 2013 | 0 comments
Assalamualaikum..

today sangat panas. pegi class pun macam takde mood dah petang tu. tapi bila dah belajar news writing im so excited! Ya Allah rasa macam nak hari2 je ke kelas tu. dah fallin love dgn journalism dah sekarang ni. HAHA.

actually malam td, around 8pm dada dah buat hal. rasa sakit sangat. masa tu memang tercari-cari "dimanakah inhaler kuh??" and tak lama kemudian im just said.. okayyy tertinggal kat jb --" cuaiiiii

benda ni jarang berlaku, and bila tgah sakit (demam) je dia datang. entah tetiba malam tadi dia buat hal. nasib baiklah ada minyak so boleh lah sapu kt dada sikit untuk lega. kalau tak tatahu mcm mana.. sesak jugak lahh baring mengiring je! 

dua tiga hari ni hati rasa gelisah. buat sesuatu asyik ada rasa tak best je. i dont know lahh kenapa dengan diri aku sebenarnya ni. homesick maybe. ohh come on,, baru dua minggu kot.. (mata dah masuk habuk) -kiasan

kekadang hati ni tak boleh duga. memang rasa seronok sangat dapat sebilik dan sekelas dengan bestfriend sendiri. takdapat gambarkan betapa happy nyaa aku tapi,,, dalam kepala hotak ni still berfikir,,,

dia selesa ke mcam ni? im not sure at all.



to dear bestfriend
please stay for my life forever
because youre the one of the best things to ever happen to me.
love, me.




i love you. ha.ti.wa

my dear bestfriend tga sedap tido kat sebelah ni 12.02 am. rasa nak peluk je tapi segan. rasa nak cakap yg aku sayang kau sangat! tapi segan.. yahh segan segan dengan bff sendiri. aku tak pandai sbnrnya nak tunjukkan syg aku kat kau. cukuplah kau tahu yang aku sentiasa ada untuk kau. InshaAllah. 


Older Post | Newer Post