Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


harian metro GenY
Sunday 29 September 2013 | 0 comments
Assalamualaikum.

khamis lepas Harian Metro Gen-Y dgn kerjasama coke datang UiTM untuk promote coke baru katanya. bagi yang ingin mencuba bakat dan kreativi dalam bidang kewartawanan @ penulisan boleh lah join dengan mengisi borang kt sana. kalau korang tak tahu apa itu genY cuba tgk facebook diorang kat sini. banyak lah aktiviti yang diorang dah buat.

harian metro bermurah hati sediakan surat khabar free untuk student. free okayy! so seperti biasalah harian metro mmg paper fav aku sbb aku paling suka bab tengah. RAP tu. dan mungkin org lain jugak seperti aku. (kahkahkahkah bajet2 orang tu sama citarasa je kann)

coke pulak buat promotion satu tin coke berharga RM 1. kalau kat luar mmg tak dpt lah harga macam tu. tapi beli dan amek gambar untuk menang. syarat2 nak menang for sure lahh kne pandai bergaya kan. 

dengan malu2 kucing aku pun keluarkan fon yang tak seberapa nak smart fon sangat. cukup lah hanya boleh post kan instagram dgn twitter. tak mampu nak pakai ios7 lagi ): sobss sobsss..






tadaa!!
siap dah cuci. inilah hasilnya :D

nah! hamekk mukaa yang acah acah comel and sexy angaat tu! puihhh !! haha
yelahh abg photographer tu ckp kne buat pose sexy. pfftttt!
bhahaha!!

dah nama pun suka suka kan. so? suka hati gua lah.

lokasi : dataran cendekia. 



Older Post | Newer Post