Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


wedding cydot dan suami
Tuesday 20 August 2013 | 0 comments
Assalamualaikum..

Raya ketiga yang lepas berlangsungnya majlis perkahwinan kawan aku masa kat hostel dulu. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. tengok muka dia yang bahagia pun aku tahu yang dia sedang bahagia bersama suami tercinta..

seminggu sebelum majlis tu, dah plan apa pun jadi aku tetap nak datang majlis dia kt kota tu. tapi kita hanya merancang, masa tu pulak aku masih beraya kat kampung, raya ketiga pulak kan, so dengan keterpaksaan aku terpaksa cancel pergi wedding dia T.T

cantik sangat kawan aku sorang ni. dengan tema biru torquise dia. dah sampai jodoh kawan aku, aku bila lagi eh?

tepuk dada tanya iman. eh?

sepanjang majlis berlangsung ..

di rumah penganti perempuan
Felda Semenchu Kota Tinggi Johor.





to cydot, selamat menjalani kehidupan berumahtangga. orang cakap bila dah khwin ni manis je rasa. tapi taktahu lah kan, sbb aku pun belum kahwin lg. boyfriend pun takde. sobssobss T.T

Semoga kekal ke akhir hayat bersama suami tercinta.. ^_^


Older Post | Newer Post