Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


siblings zaman diploma
Thursday 29 August 2013 | 0 comments
Assalamualaikum..

Since dah tinggalkan puncak ni, masing masing semua dah ada life sendiri. dulu masa diploma semua buat sama sama, rindu pulak suasana jadi student kt sana :'(

semua duk sibuk bercerita pasal siblings kat kampus, aku pun nak jugak selitkan siblings aku kt sana. well, siblings yang kitorang bina ni tak dirancang pun. actually ini semua masa sem3, bila kne buat lakonan untuk subject CTU.

mula tu masing2 malu2 hayaamm.. semua tanak jadi mak, kakak bla bla blaa.. tapi lepas di nilai dari segi cara masing2 maka wujudlah satu keluarga tanpa seorang ayah. sedihh kan.. haha


nama dia fatin syazana.. kenapa pilih dia sebagai ibu? sebabnya sikap dia yang terlalu mengambil berat terhadap kami membuatkan dia dipilih menjadi seorang ibu. penyayang kan ibu kitorang ni. auchh!


dan seterusnya,, siapa tak kenal kan budak atas ni.. muahaha! aku anak sulung dalam family ni..! haha caraa tak.. padahal aku lah yang paling muda plus comel awesome tau. eh! hahaha tapi kenapa aku jadi kaklong? hmmm sebabnya aku ni dikatakan paling garang antara adik beradik yang lain.. garang dan matang? i dont think so.. lol~



yang ini pula kakngah, nama mengikut ic farah nabila bt nazri. kakngah ni lembut sikit, apa2 pun dia tetap mengalah untuk adik2 dia.. sangat2 sweet kalah gula2 candy crush. hikhikss



ini pula alang. fatin syahira bt mohd jazlan. dia dengan adik kami tak jauh pun beza, masing2 kecik comel je. alang ni gigih. apa yang dia buat mesti kene perfect! dan dia suka dengan dunia fotografi. so tak hairan lah kalau alang selalu kehulur hilir bawak dslr dia. 


yang paling last, adik kami Aleena binti Isa. budak ni makin cun dah sekarang ni. ehemm!


siblings yang tak berapa nak siblingss sgtt sebab dah tinggalkan zaman diploma. mereka dah sambung degree yang sama, cuma aku lari sikit, angah pulak pergi plkn.. tapi kita sam2 skrin takan pernahh terpisah kan. hope jumpa korang lah nanti. InshaAllah.

rindu.
xoxo.


Older Post | Newer Post