Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


selamat hari raya !
Wednesday, 14 August 2013 | 0 comments
Assalamualaikum..

walaupun dah raya yang ketujuh masih belum terlambat untuk aku ucapkan ..


Selamat Hari Raya Aidilfitri !
Maaf Zahir & Batin 

buat kawan-kawan dan yang mengenali aku. 
maaf lah andai pernah terguris hati mana-mana pihak samada sengaja mahupun tidak. 
almaklumlah kita pun manusia yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan..

buat kengkawan yang duduk jb ni ape lagi,,
moh lee,, datang beraya kat rumah kita ni
pintu masih terbuka luas taw..
tapi tahun ni mcm teringin nak beraya rumah kengkawan lama,,
ex teknik perd, ex jhr jaya2, haihh rinduu diorang..
bilalah dapat jumpa kan..



nampak tak pipi tu skg dah makin mengembang T.T
dah macam apamm kot.. ini kes makan time beraya tak ingat lah ni..
jangan ditanya berat berapa raya tahun ni,
segan silu aii nak menjawab nanti..

hee.
selamat beraya ~



Older Post | Newer Post