Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


penerapan degree
Monday 19 August 2013 | 0 comments
Assalamualaikum

kembali menjadi student semula?? oh tidaaakkkk !!

al kisah dimulakan dengan result penerapan degree bulan lepas. masa tu memang check on time lah kot. nervous pun ada sbb pemilihan untuk degree kali ni aku pilih bukan sama macam diploma dulu. 

dan masa tu dia hanya tulis ..
" maaf anda tidak berjaya ditawarkan ke UiTM"

masa tu sedih lah jugak kan tak dpt sambung degree. tanya lagi sorang kawan aku yang apply sama mcm aku tu dia pun tak dpt.. tapi yang peliknya batch dia ramai yang tak dpt degree walaupun dia apply benda yang sama masa dip dlu.. aku pun taktahu nak ckp mcm mana time tu. redha jela..

tapi aku sempat lagi buat rayuan. memandangkan aku tak dpt apa yg aku nak. mana lah tahu kot2 rayuan tu diterima boleh lah aku amek degree tu kan. aku apply office and bussines time tu. dan tempoh akhir rayuan tu sehari sebelum raya..

satu hari tu (14 ogos 2013),, aku saje lah check balik result ke degree ni. berdoa jelah mana lah tahu tetiba dapat ke apa kan.. result rayuan tak silap aku keluar awal bulan 9 tapi aku degil jugak berkeras nak tengok..

jengjengjeng...

fuhhh terkezuuttt mak nyahh!
haha macam tak percaya pun ada.. then aku called sorang lg bestfriend aku yg apply sekali dengan aku..

lps 20 minit berlalu..

dia cakap dia pun dapat sama mcm aku !! Ya Allah bersyukur sangat sebab apa dapat tempat sama dengan dia. yelah kami memang minat sangat dengan benda ni memandangkan dua2 ni berjiwa seni. ececehh

then aku tertanya2.. ini result rayuan ke?

maka.. terjawablah.. ini BUKAN rayuan. ini course baru dan masa result penerapan tu keluar, UiTM punya server tgh ada masalah. so tak semua yang dapat.




walaupun masa interview dulu dapat benda lain, dan setelah di google course ni, besar kemungkinan subject ni best. masa interview dulu dapat broadcasting, tapi dah tercampak ke course baru ni. takpe kita cuba dulu.. InshaAllah dipermudahkan.

selagi masih sempat ni, banyak benda kne setle. memandangkan masuk pun lama lagi kita buat slow2 lah nampaknya.. 


inilah bakal classmate kita !
dan bakal roomate jugaa...
^_^


lot of love, 
eyqa.



Older Post | Newer Post