Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


iftar with sahabat
Tuesday 6 August 2013 | 0 comments
Assalamualaikum..

seperti kebiasaannya setiap ramdhan pasti tak sempurna kalau tak beriftar bersama kawan kan. benda yang aku plan ni mmg dah lama cuma tak decide je benda tu. bukan apa aku takut kalau apa yang kita plan tu tak jadi. orang cakap plan awal2 kadang2 benda tu tak menjadi so last minute plan finally jadi jugak beriftar dengan sahabat tercinta ni.

kadang rindu kita diam. kadang rasa nak menangis dan kita diam. kenapa kita diam? sebab kita tanak tgk org yg kita sayang tahu masalah kita kan. itu yang aku rasa haritu.

so iftar sabtu lepas kat jusco tebrau city. macam biasalah kne drive p sana memandangkan kakngah mmg tak biasa drive manual sedangkan dia mmg ada lesen -,-".

dan seperti biasalah kalau dah sampai tak sah tak shopping. benda pertama aku beli baju untuk ibu tercinta. walaupun kerja takde lah gaji besar lagi tapi semenjak aku dah berniaga kecil-kecilan ni, aku nak hadiahkan baju raya kt mak aku lah nak dikatakan cerita ni. alhamdulillah dia happy sangat dengan pemberian tak seberapa tu.

aku coretkan sedikit kenangan beriftar dengan mereka ..


alhamdulillah persahabatan yang dah terjalin kekal sehingga hari ni (': dan InshaAllah sampai bilabila
ha.ti.wa 
gua sayang lu very konkrit lahh <3


kak rai (senior hada) hada, wanie, me and adik wani (ira)


ni acah2 candid -,-" je..


dan masa kejadian, kami customer vivo jusco tebrau city sangat lah tak puas hati !! 
nak tahu sebab apa..



kami tukar table sbb kami bertujuh then ada pelayan tu sangat lah annoying dan dia telah cakap kami mcm ni
"make sure dah ambil table ni kne order yang best2"

kejadahnya jawab mcm ni dgn customer kan. eh lantak kitorang lah nak table mana kan, ktwg bayar kot. ish menyirap betul time tu. dah lepas ni jangan harap nak makan vivo kat situ lagi! boikot!!

muahahaha!








Older Post | Newer Post