Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


wah! excited kemain ni dah kenapa ?
Tuesday 23 July 2013 | 0 comments
Assalamualaikum . . .

excited  ni!! excited sangat!! hahaha. kemainn beno excited aku ni. bkn excited apa, aku excited kawan aku nak kawin doh. gila tak excited.  alhamdulillah jodoh dia dah sampai.. tsk tsk T.T sedihh gembira ni. wedding dia berlangsung raya ketiga 10ogos 2013. ni nak sedihh balik ni.. takut kalau masa tu aku kat kampung je.. walau mcam mana pun,, aku akan cuba free kan diri raya ketiga tu. drive sendiri balik jb pun takpe,, hee

kenapa aku bersungguh nak datang wedding dia ek? 

okayy itu sebabnya aku nak bgtw ni,, dia (bkl pengantin perempuan) kawan baik aku masa kt hostel dulu. dia lahh orang yang rajin aku buli. tapi aku buli bkn suruh dia cuci baju tu semua,, aku tak sekejam tu. aku cuma nakal je,, selalu buat dia nagis,,sedihh pstu tanak kawan ng aku dah.. haha. tapi walau jahat mcm mana aku pun dulu dia ttp pcyakan aku. kdg2 aku sengaja buat dia mcm tu sbb dulu (masa kt hostel) aku ni bukan budak baik mcm pelajar lain. sbb tu mmg byk dah kantoi ng warden..

syida,, kita tak sabar ni nak datang majlis awak!! make sure kita dpt table vvip okay! hee.




nampak tak esaited nyaa aku sampai nak mintak kad.. sampai tertypo bagai. -,-"



jodoh dia dah sampai,, jodoh aku bila lagi? lalalalalala lol~


Older Post | Newer Post