Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


im back !
Monday, 22 July 2013 | 0 comments
Assalamualaikum..

dah lama belog ni terbengkalai. so aku decide nak tukar semuanya.. sejak-sejak dah ada life baru ni aku rasa macam semuanya nak baru. dah tanak ingat benda lama. termasuklah soal hati. mengenai soal hati ni aku serahkan semuanya dekat jodoh. den dah malas nak patah hati ni. dah penat dengan permainan sang lelaki.. dua tiga hari ni kesihatan agak tidak stabil. kejap okay kejap tak okay. demam macam dah sebati je dengan kehidupan aku. dah berpuluh ubat dah makan tapi macam tu lah. sekejap dia sihat lepas seminggu dua dia datang balik. lembik beno badan den ni haa. na buek macam mano semput pulak tu )':


so prinsip aku, buat apa aku rasa perlu. tak perlu puaskan hati orang sangat. jangan selalu baik dengan orang, baik itu mmg perlu tapi baik perlu berpada-pada.





| Newer Post