Le Gadis



Eyqa Razak
Johor Bahru
dua puluh dua
Masscom|UiTM Shah Alam
Founder of Marshelicious

kebahagiaan itu adalah suatu ketenangan




Klik Laju-Laju


i miss you
Saturday 27 July 2013 | 0 comments
Assalamualaikum wbt.

bilalah agaknya kita boleh berbuka sesama, bole berjalan bersama sambil pegang tangan mcm selalu. bila dapat mcm ni lagi eh.. masing-masing dah ada kerja, so time semua dah lain. eh, jangan salah faham ye, aku maksudkan ni bkn psl boyfriend okayy.. tidak sama sekali. ni haa aku rinduu tahap unta dahh weh. rindu dekat sayang2 aku lahh siapa lagi kan. mereka yang pertama bertaktha di hati aku lepas keluarga aku. cewahhh..

bulan puasa ni, jangan taktahu aku ni dah berniaga tw. ala, kecil kecilan je. semangat nak berbisnes dari dulu meronta-ronta baru lah ada peluang dan modal sikit buat bisnes. Alhamdulillah bisnes dah makin laris. nanti aku citer perkembangan bisnes aku pulak lepas ni..

siapakah orang yang aku maksudkan tu kan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tadaa!! ini lah harta terindah buat aku. Syukur sangat aku di kurniakan dua orang sahabat yang sentiasa buat aku tersenyum. korang tahu kan apa maksud sahabat? dia special sikit dari kawan baik.

walaupun masing2 pernah ada buat salah, biasakan manusia takan pernah lari dari kesilapan, tapi masing2 sedar semua tu dan paling penting sentiasa positif. sentiasa jaga hubungan yang telah ktwg bina dari zaman sekolah lagi. walaupun dulu aku tak pernah kenal pun dua orang makcik cun ni. tuhan telah temukan kita dan buat aku jatuh cinta pada sifat pribadi diorang.. omnomnommm

haritu wani konvo, aku rasa sedih sangat sbb takde dengan dia masa hari palinggg penting tu. tapi aku harap dia fahamlaa sbb aku ni mmg takboleh jalan jauh sorang2 ni. almaklumlah anak dara lagi kan. nanti dah kahwin kita bawak suami kita jenjalan sekali. eh! haha

dear sahabat kuwww sayang,, kita rinduu sangat kat awak berdua okay! jaga diri bebaik and stay pretty dear princess.. jangan lupa bulan 10 nanti kita celebrate friendship kita gempak2 okay. sementara memasing belum ada komitmen terhadap study mahupun cinta. cehh.. 















Older Post | Newer Post